onsdag 4 december 2013

Ny inredningsbutik i Uppsala!

För drygt en månad sen öppnade en ny inredningsbutik i Uppsala! Style by Seiler heter den, och där hittar man bland annat ljuvliga ting från House Doctor, Grafitgrå och Nordal. Det är min härliga frisör Malin som tillsammans med sin man öppnat butiken. Och den är såååå värd ett (nä, flera!) besök! :) Dom har dessutom precis öppnat sin webbshop, så nu kan man även handla via nätet. Malin är grym på inredning, så jag tror verkligen på denna butik!
 
Jag har lånat lite mobilbilder från deras facebooksida, so here we go!
 
Jag vill ha typ allt på den här bilden...



Nu finns det såklart mycket fint till julen där!



 
Malin med ett alldeles underbart isländskt fårskinn... vill ha!!!
 
På deras hemsida finns kontaktuppgifter, öppettider och länkar till facebook och instagram. Så klicka vidare dit och gilla på facebook och följ på insta, så håller du dig uppdaterad om alla nya fina saker dom får in till butiken.
 
Jag har hittills hunnit varit där en gång, men fler lär det bli. Om jag handlade något? Klart jag gjorde! Men det visar jag en annan gång! :)
 
Må väl kära bloggläsare!
 
Natti natt!


9 kommentarer:

  1. Tack för tips! Den butiken ska jag försöka titta in till nästa gång jag är i Uppsala.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha dig tillbaka! Trevligt att du också hörde av dig hos mig, när jag undrade var du var… ;) =)
    Ja, det där såg ut att vara en butik i din smak! =) Mycket fint, får nog leta upp den butiken någon gång.
    Coola döskallar i ditt granris!
    Ha en fin lill-lördag.
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Jättemycket fina saker. Grafitgrå har jag sett har mycket fina saker! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar butik!
    Så fint du har gjort hemma igen!
    Kramar!
    Judita

    SvaraRadera
  5. Det är alltid roligt när man upptäcker nya favvobutiker. Önskar att det kunde öppna någon liknande i Kungsbacka. Kram

    SvaraRadera
  6. Hej !
    Hittade till dig via Stylroom och ditt underbara kök. Vi har ett likadant kök som du och går i tankarna att riva väggarna som ni gjort. Enu en gång så jävla snyggt.
    Pernilla

    SvaraRadera
  7. Hej Jessica! Jag och min kille har just fått tag på en lastpall och ska försöka oss på att bygga ett soffbord som ditt. Vi undrar hur/om du behandlade träet på er pall. Själva funderar vi på någon typ av betsning men vill höra hur du gjorde ditt fina bord :) Väntar med spänning på svar. Mvh Melinda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Melinda! Kul att ni gillar mitt lastpallsbord! :) Vi gjorde faktiskt ingenting med lastpallen, den var "helt perfekt sliten" från början. Så det enda som behövdes var hjul och en glasskiva, smidigt värre! :)
      Lycka till med ert bord!
      Hälsningar Jessica

      Radera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica