tisdag 11 juni 2013

Grönt

Hallåj!
 
Jag plockade in två stjälkar träjon häromdagen.
 
 
De fick ta plats i en glasvas på sideboarden i vardagsrummet. Tänk va lite grönt kan förändra känslan i inredningen. Härligt med sommar nu, då det finns både det ena och andra att plocka in från naturen.
 
 
Här hemma har vi ikväll kollat på säsongsavslutningen av The following... Jag är verkligen helsåld på den serien! Och den fortsätter i höst, jippie! Kul att ha en serie man följer tycker jag. Följer ni några serier?


3 kommentarer:

  1. Snyggt!! Mest gillar jag Bojesen :-) Jag började kolla The following, men orkar nästan aldrig följa alla avsnitt. Hatar serier på det viset :-) Men... Revenge däremot, den följer jag utan undantag :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ståtliga kvistar! :) Det är alltid skoj att pyssla med sina grupperingar hemma och Bojesen-apan passar liksom in överallt :)
    Ha det fint, kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt att bara knipsa av och plocka in på sommaren! Lite grönt livar alltid upp!! Ha en mysig kväll! Kram Emma

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica