söndag 14 april 2013

Söndagsinspiration

Go' kväll! Det blev visst några dagars uppehåll här på bloggen... men nu är jag tillbaka! Det här inlägget borde väl snarare heta Måndagsinspiration, eftersom klockan alldeles snart slår över till måndag, och de flesta av er nog läser detta under måndagen... Men för mig blev detta en söndagsinspiration, så vi kör på det! :)

Spana in det här 500 kvm stora fritidshuset (ja, FRITIDShus!) på Österlen... För 12 500 000 kr kan det bli ditt! :) Bilder från Skeppsholmen Fastighetsmäkleri AB.


Skapligt läge... :)

Nu är det dags att sussa här. Imorrn börjar en ny vecka! Natti natt.

5 kommentarer:

  1. Ooops, det var inget dåligt fritidshus! Undrar just hur ägarnas "riktiga" boningshus ser ut ;)
    Ha en fin ny vecka!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. En jackpot på Lotto så fixar vi också ett fritidshus i 12-miljonersklassen gumsan! ;)
    Puss ❤

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint det var! läget verkar inte heller helt tokigt... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Sååå snyggt!! Men ett fritidshus?? Hur ser deras ordinarie bostad ut i så fall??? Hihi

    SvaraRadera
  5. För stort för fritidshus. Jag kan tänka mig att bo där året runt
    Jättefint
    Ha en bra dag

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica