torsdag 25 april 2013

Smyckat renhorn på plats

Nu är det på plats, renhornet. Så här ser det ut när man kommer in i hallen...
 
 
Jag känner på mig att ägaren till dessa horn va en riktigt cool ren... och säkert en brutta... Så va passar väl då bättre än att smycka hornen med lite tufft bling bling?! ;)
 
 
Ett gammalt Snö-halsband...
 
 
...och ett nitarmband fick det bli. :)
 
 
Jag är helnöjd och hoppas att renen på andra sidan är det också! :) 
 
 
Häromdagen fick jag en leverans från H&M Home... gillar´t! Men det tar vi en annan dag, för nu är det dags att slå ihop vingparen.
 
Natti natt kära läsare, imorgon är det freeeeedag igen!


9 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev!
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Riktigt coolt blev det.

    Vi håller precis på att göra om i vardagsrummet. Ser att under er tv har ni ett vitt skåp. Nåt sånt skulle vi vilja ha. Är det möjligen IKEAs fläktskåp, eller? Det ser ut som att ni bara har två dörrrar, finns det så breda eller är det fotovinkeln som lurar ögat? Några tips att tänka på?

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fint :-))))) jeg vil også ha´....
    Jeg er sikker på at jeg finder sådan et i virkeligheden engang, jeg skal i hvert fald på jagt, ikke "rigtigt" på jagt, men Krondyrerne "kaster" dem i oktober, november måned!
    Rigtig dejlig Store Bededag - Kram OddStyle

    SvaraRadera
  4. Riktigt snyggt, nu blir jag sugen på att sätta renhornet över tv:n, fast den sitter snyggt ovanför vår säng nu!:)

    SvaraRadera
  5. Superfint gumman! Själv letar jag vidare! :)
    Puss ❤

    SvaraRadera
  6. Hej! Jättefint det blev med renhornen! Jag tänkte faktiskt fråga dig då du skrev att du hittat renhorn... Jag har ett par bockhorn över som jag skulle vilja sälja, som detta fast omålat då:

    http://selmasgata.blogspot.se/2013/01/i-hallen-hanger-nu-hornen.html

    Har du någon idé på var man kan bli av med sådana? Vad är "skäligt" pris? Känner mig helt lost!

    Kram/Tanja

    SvaraRadera
  7. Det är fint med horn i inredningen!
    Har ett här hemma också. Just nu ligger det på köksbordet.

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt blev det och roligt att kunna smycka det lite som man vill! Blev riktigt bra! Gillar hörnan man ser i bakgrunden:) jättefint!!
    Hoppas du har en bra helg och får en fin lördagkväll!

    Kramar fredrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica