fredag 19 april 2013

Plötsligt händer det. Ett renhorn!

Visst sörrni! När man minst anar det springer man på något man sökt efter länge... :) Jag har ju letat efter ett renhorn nu ett tag, men de jag hittat på Tradera har blivit så rackarns dyra... Runt 500 kr har de gått för. Och på loppisar har jag inte sett nåt. Men så idag, när mannen, Moltas och jag är på väg hem från Gränby köpcentrum kommer vi på att Emmaus loppis ju har öppnat en ny butik som ligger alldeles längs vår väg hem. Så vi svänger in där för att ta oss en titt. Och där hänger det - renhornet!!!

 
Jättefint tycker jag! Något mindre variant än jag hade tänkt mig, men det gör inget. :)

Och priset?


Som hittat om ni frågar mig!

Själva skölden är inte alls min stil, så den kommer att monteras bort. Tror att vi skruvar upp hornet direkt på väggen faktiskt, utan sköldanordning. Bildbevis kommer såklart när det är fixat... Tänk va fånigt glad man kan bli över nåt så "litet och obetydligt" egentligen... men är man inredningsnörd så är man! :)

Förutom hornet fick två andra småpinaler följa med oss hem, men de visar jag en annan gång...

Hoppas ni har en fin fredagskväll.
Todiloooo från en nöjd renhornsägare! :)

5 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur det känns när man hittar något man spanat efter ett tag :-) Nördar är vi väl båda två då antar jag :-) Jättefint hirn som kommer att bli kanonfint hos er! En riktigt go fredagskväll önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Åh.... vad fint!!!! Förstår din lycka! Inredningsnörd som jag också är... VILL OXÅ HA!!!! :)
    Kram och ah en fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Vilket kap du gjorde! superbilligt och hornet var ju jättefint! Det kommer nog bli riktigt snyggt väggen! Ha en bra Lördag, kram

    SvaraRadera
  4. Sååå fint! Är inte ett dugg avis... ;)
    Kommer bli jättesnyggt! ❤️
    Puss

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica