måndag 1 april 2013

Burkljus och familjemys

Det här doftljuset köpte jag på Lagerhaus häromdagen.
 
 
Riktigt snyggt tycker jag! Doften är mild och behaglig, och priset bra (39 kr). Gillar´t! :)
 
Igår hade vi en riktigt mysig familjedag. Efter lunch åkte vi in till Uppsala, där vi började med fågelmatning vid Svandammen. Mycket kul tyckte lilltrollet! Och mamman och pappan också... :)


Därefter gick vi till den fina lekparken i Stadsparken... vilket visade sig vara en succé! Moltas njöt i fulla drag och ville testa det mesta. Men ååååå va skönt det ska bli när denna jäklarns is har smält undan..! Inge kul när småparvlar (och stora också för den delen) halkar runt som Bambi på hal is.


Efter lekparken tog vi en tur på gågatan för fönstershopping och en spontan snabbmatsmiddag.

Såna här dagar är verkligen guld värda... att få vara med sina allra käraste. Kvalitetstid på riktigt. Trist att lediga dagar alltid går så fort bara. Imorgon är det jobbdags igen... men skönt att börja jobbveckan med en tisdag istället för en måndag! :)

Tjipp!

 

3 kommentarer:

  1. Ungefär så som en perfekt ledig dag är! Härligt! Håller med... lediga dagar försvinner snabbt! Jag har ett antal lediga dagar framför mig dock... skönt! Det där ljuset var riktigt snyggt dessutom... förutom att ge myskänsla menar jag. Får nog kika in till deras webshop lite då och då :-) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt ljus! Vilken härlig dag ni verkar ha haft.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Ja, verkligen kvalitetstid! Förstår precis din känsla!
    Snyggt ljus också!
    Ha en fin start på kort-veckan!
    Kram /maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica