onsdag 6 mars 2013

Plåtskylt

Klickade hem denna plåtskylt från danska Bloomingville igår.

Bild från C'est la vie home.

77 kr (+frakt) hos C´est la vie home. Tänkte mig att den skulle kunna göra sig bra stående på högkant på tavellisten ovanför soffan... men vi får la se! :) Tycker att den är så där lagom industriig.

De här tre gillar jag också... även de från Bloomingville. Finns att köpa på t ex Reforma Sthlm. Skulle va snygga ihop med Entrance-skylten tror jag... 

Bild från Reforma Sthlm.

Jag har ju tidigare skrivit om Moltas fixering vid kassar... nu har han fått ett nytt intresse. Klockor!!! Killen är som besatt av klockor i alla dess former... :) Pekar hejvilt på allt som liknar ur av något slag och säger "Kocka". Gullrumpan... Undrar vad nästa grej blir.

Mitt i veckan igen då... jösses! Snart helg med andra ord!

Ha de!

4 kommentarer:

  1. Ja, snart helg igen!
    Den är snygg, den där skylten! Jag har faktiskt en gammal reg.plåt, som jag gillar mycket. Din skylt påminner ju om en sån ;)
    Ha en bra torsdag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Vad fina! Läste nys nya nummret av hem ljuva hem och såg det fantastiska reportaget om erat hem, gud vad fint ni har det! :-)

    Hälsningar/Emma

    SvaraRadera
  3. Hittade hit från en annan blogg. Så fint hem ni har. Massor av inspiration.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hittade också hit från en annan blogg och så snyggt ni bor!
    Kul med reportaget, bara att suga in uppmärksamheten:))

    Kram Fredrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica