onsdag 20 mars 2013

Inredningskurs

Jag är grymt sugen på att gå en inredningskurs... Sköna hem har en tredagarsvariant som heter Grundkurs de luxe (hur flashigt låter inte det?! ;)). Verkar mycket intressant! Är det någon av er som gått den? Eller någon annan inredningskurs? Tips, rekommendationer och "varningar" mottages tacksamt!!! :)

Bild från Sköna hem

Apropå att vara inredningsnörd... Jag tror minsann att Moltas har ärvt detta intresse! ;)


Jag blev så full i skratt häromdagen när han höll på och flyttade en liten väggklocka fram och tillbaka, från plats till plats. Han ställde den på en plats, betraktade sitt verk en liten stund, sen flyttade han klockan till nästa ställe, och höll på så ett tag... sin mamma "sakflyttaren" upp i dagen! ;)

Go´kväll!

10 kommentarer:

  1. Har också länge varit sugen på inredningskurs, men aldrig kommit mig för. Kanske nån dag...

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Skratt... sådan mor sådan son!
    Jo, nog är man inredningsnörd allt.... ;) :) Ibland undrar jag om jag borde söka hjäljp?? *ler* :)
    Ha en finfin torsdag!
    Kram /Maria
    P.S ingen erfarenhet av kurser i inredning, tyvärr...

    SvaraRadera
  3. Va roligt med kurs. Hoppas du hittar en bra och ser till att gå på den. Du kan ju det här med inredning så...:-)
    Söta Moltas. Han ser väl hur mor sin gör och så gör han likadant.
    Ha en fin dag.
    Kram Carola

    SvaraRadera
  4. Det ska börjas i tid, gulligt! :)
    Har varken några tips eller varningar angående inredningskurser..men hoppas att du hittar något som är bra!

    SvaraRadera
  5. Så gulligt, gäller ju att börja öva i tid;)!

    Har ingen erfarenhet av någon kortare kurs faktiskt men är nöjd med utbildningen som jag går. Beror väl på vad det är man vill lära sig... Hoppas att du hittar någon som passar!

    SvaraRadera
  6. Men goa Moltan! Som är precis som sin mor alltså, det ska börjas i tid;)
    Skulle också gärna gå en inredningskurs. Har inga erfarenheter av någon eller ens hörs så mycket om dem (har väl kanske inte forskat så mycket heller). Men vore kul och höra om du hittar någon bra!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Hahaha ett talande exempel på att inredningsgener går i arv :-) Inredningskurs hade ju varit huuur kul som helst!! Tyvärr har jag inte gått någon sådan... bara föreläsning om trender :-) Kul det också! Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Vilken söt bild!

    Vad spännande med en inredningskurs! NU blev jag också sugen:)

    Ha en mysig fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hade också gärna gått på en inredningskurs, men svårt att hitta. Vilken underbar bild, tror minsann sonen ärvt inredningsgenen från både mor o far. Ha en skön helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Har också spanat på Sköna Hems inredningskurser under flera år. Har aldrig blivit av att jag gått den men den verkar bra och rolig.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica