onsdag 6 februari 2013

Skull with butterflies


Jag tycker den här postern är så fräck! Tror bestämt att den ska få flytta hem till oss... :) Finns bland annat att köpa på Biskopsgården.

Mitt i veckan igen, och jag har avverkat mina första tre jobbdagar efter mammaledigheten. På ett sätt känns det som att jag inte ens varit borta därifrån, men samtidigt känns det så konstigt att vara borta från lilltrollet... Saknar honom massor om dagarna. Men hans pappa bjussar på många bilder och videoklipp från deras far-och-son-aktiviteter... :) Så dem tittar jag på med ett stort leende på läpparna och blir alldeles varm om hjärtat. Mina älsklingar!


Här utanför Uppsala snöar det en massa nu. Kan bli intressant att ta sig till jobbet imorrn... Tur man har 4-hjulsdrift! :)

1 kommentar:

  1. Dödskallen var kanonfräck!! I like a lot! Härligt att få bildrapporter under dagen :-) Ha det så trevligt på jobbet idag!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica