fredag 22 februari 2013

Kudde Dragonfly

Bild från Hemtex.se

Den här fina kudden finns att köpa på Hemtex. Där kan man nu dessutom få 50 kr i rabatt via Wrapp! Vill man spara ytterligare några slantar ger man även sin man denna wrapp, och vips har man 100 kr i rabatt! Om karln är med när det ska shoppas alltså... :) Jag köpte ju visserligen en fjärilskudde för inte alltför länge sen, men fjärilar och trollsländor är ju faktiskt heeeelt olika flygfän..! :)

Hoppas ni haft en fin fredag. Vår dag rundades av med middagsbesök av vännerna Micke och Carola och deras barn Casper och Wilma. Mycket trevligt! Nu slappar mannen och jag i soffan framför nån engelsk dramafilm.... Snart blir det nanna kudden. Sovkudden alltså. :)

Hepp hepp!

7 kommentarer:

  1. Vilken jättefin kudde.
    Ha en trevlig helg1
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Det här var ett riktigt roligt sammanträffande, jag gjorde EXAKT så igår, köpte kudden Dragonfly på Hemtex med en Wrapp :)))
    Den ska få bo i uterummet sen!
    Ha en bra dag
    /Jessika

    SvaraRadera
  3. Den är jättefin!! Jag kikade på den när jag var inne en snabb sväng på Hemtex :-) Smart med wrapparna :-) Ha en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  4. Den kudden är så fin. Såg den i en annan blogg här om dagen och blev förälskad. Det blir shopping i helgen för en sån vill jag ha i soffan.
    Tack för supergod mat och kladdkaka. Jag var mätt testen av kvällen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. De är superfina, jag är helt lyrisk över dem! :)
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  6. Så sant och vilken fin kudde! Kul med shopping! Blev det någon för dig? Var länge sedan för mig nu...
    Får planera in det någon helg framöver. Alltid kul att kika på alla nyheter ir! Kram!

    SvaraRadera
  7. Snygg kudde!
    Har inte riktigt fattat detta med wrapp... får kolla ordentligt med döttrarna, de har koll ;)
    Så kul med bilden i reklamaen! Grattis!
    Ser fram emot att se Moltas koja också!
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram /Maria

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica