måndag 11 februari 2013

Glasbox



Den här glasboxen fick vi av våra vänner Jenny och Tommy i söndags, superfin! :) Jag har kikat på liknande boxar tidigare, men aldrig slagit till. Så vilken lyckträff att vi fick den här nu! Jag gillar verkligen att man kan variera innehållet i såna här boxar, både efter årstid och humör. Just nu tycker jag att de kottkvistar som låg i när vi fick den passar finfint.

Åååå va jag saknar Moltas om dagarna... han traskar runt för fullt nu och plockar och donar med sina leksaker. Han gillar att lägga prylar i lådor och skåp, så nu får vi ibland leta efter nappar och dylikt... :) Lilla älsklingen, som på något vis blivit stor så fort. Tänk va tiden går... det gäller verkligen att njuta av varje sekund.

Nu tänker jag krypa till kojs, så att jag orkar åka tidigt till jobbet... och då förhoppningsvis kunna åka hem till mina båda älsklingar i hyfsad tid! :) Good night.




6 kommentarer:

  1. Det där med att vilja lägga prylar i lådor och skåp avtar, hehe :-) Hoppas att den viljan stannar för alltid dock :-) Glasboxar är kanonfint, och precis som du skriver, kul att växla innehåll... exempelvis efter årstid. Vännerna vet vad du vill ha :-) Perfekt! Ha en go dag på jobbet i morgon!

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt! När jag var tonåring kom det ljusstakar (tror det var menu?) där man själv kunde pryda glasdelen med vad man nu ville. Tyckte att det var urhäftig då minns jag och hade väldiga bestyr med att hitta på något bra beroende på årstid! Nu är det lite vanligare men fortfarande tjusigt!

    SvaraRadera
  3. Åh, så fin! Jag har också tittat på sådana där. Hur snygga som helst att variera innehållet med. Kanske du har nappar där i så småningom ;)
    Förstår att du saknar lille Moltas!
    Kram och god natt!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Åg vad fin den var! Är kul när man kan ändra innehåll efter vad man känner för, man har ju en viss förmåga att vilja ändra om lite då & då. Förstår att du saknar lille killen om dagarna, jag försöker att njuta massor av sista tiden hemma med Ellen nu, men har en viss känsla av att när man börjat jobba så tycker man att man inte tagit vara på tiden ändå... Svårt det där! Ha det fint, kram Hanna

    SvaraRadera
  5. Åh så fint det blev! Det är så fint att plocka in naturen:)

    Hoppas att allt är bra med er!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Fröken Gredelin: sådana hade jag med. Och tyckte det var läckert med kaffebönor i :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica