lördag 9 februari 2013

Dymo


Den här trevliga makapären fick jag av min älskade man när jag fyllde år. För en strukturnörd som jag var det en mycket lämplig present... :) Nu ska här märkas! Ingenting går säkert...


Idag har vi haft besök av vännerna Jenny och Tommy och deras barn Adam och Lovisa. En riktigt mysig dag med prat, skratt, mat och mycket barnastoj... :) Moltas var i sitt esse och ville titt som tätt tokgosa med båda kompisarna... Sötnosen! :)

Nu har mannen och jag kikat på Mellon och mumsat LCHF-Brownies med grädde... Imorrn blir det eventuellt Fyris park-loppis.

Gör ni nåt skoj den här helgen?

6 kommentarer:

  1. Jag har också skaffat en Dymo nyligen, en ny favoritpryl helt klart :)

    SvaraRadera
  2. En dymo får jag nog allt inhandla, fräckt. Ha en toppensöndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Halloj!! Vilken toppenpresent!! En sådan har jag också haft i tankarna att skaffa... ska kolla i GBG till helgen :-) Här i VBG finns den inte. Det blir ju störtsköna märkningar av dem :-) Ha en go söndag! För min del blir det fixande här hemma...

    SvaraRadera
  4. Har också en dymo,har använt den flitigt.Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Skulle nog också behöva en sån för att märka upp inne i skåp och lådor. Alla verkar inte ha samma ordning som jag här hemma ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Mycket bra och passande present det där som även påminner mig om barndommen :)

    Tack snälla för en riktigt härlig dag! Det var ju ursött när Moltas kom och öste kramar över mina barn - mycket uppskattat! Ha en skön söndagkväll och hoppas du får en bra andra vecka.

    Kramar Jenny

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica