torsdag 3 januari 2013

Plåtkruka


Hittade denna plåtkruka i en butik i Västerås förra veckan. Gillar'n skarpt! :) Lite industriig sådär... Den står just nu på köksön, under chokladbollsreceptet... som vi by the way nyttjade igår! :)

Jag letar nya krukor till båda köksfönstrena också... Vill ha några krukor i zink eller plåt, några i betong och eventuellt någon korg. Nån av er som har tips på webbutik som skulle kunna ha vad jag söker?

Idag har mannen, Moltas och jag varit och hälsat på våra vänner Erik och Terese med familj i Sala. Mycket trevligt med god mat, fika och barnbus! Deras 2 1/2-åriga Vera underhöll Moltas för fullt och som tack blev hon kramattackerad av sin yngre vän... :) så söta ihop!

Önskar er en trevlig...hmmm... torsdagskväll! Har knappt koll på vilken dag det är... skönt med gemensam ledighet! :)

3 kommentarer:

  1. Hej
    Kikade in på din blogg, såg att du efterlyser någon bra webbutik. Glasverandan.se har mycket fint. Såg att de har flera olika zinkkrukor på rea nu. Sen har gardsromantik.se mycket att välja på och trend4you.se tycker jag är en rolig webbutik. Sen gillar jag vackerthem.com. Hoppas du hittar det du är ute efter i någon av de butikerna jag föreslagit:)
    Passar på att önska en god fortsättning på det nya året.
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera
  2. Plåtkrukor är hur fint som helst! Vilka bra tips på butiker du fick :-) De ska jag också kolla in :-) Jag läste på Aftonbladet att en het inredningstrend 2013 är korgar, så då passar det ju bra med en eller ett par sådana :-)

    SvaraRadera
  3. Så fin den är! Hoppas att allt är bra med er! Nu snart kommer jag nog lägga lite mer tid på bloggen, snart är ledigheten tillsammans slut!

    Ha en fin helg!

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica