torsdag 24 januari 2013

Happy days

Så heter Ylva Skarps evighetskalender som jag mer än gärna skulle vilja lägga vantarna på...


Sååå fin tycker jag! Kalendern består av fyra måndagar, fyra tisdagar, fyra onsdagar och så vidare... Alltså 28 olika bilder. Efter 28 dagar börjar man om från början igen... i en evighet. I like! Finns att köpa här till exempel.

Idag har Moltas varit på 1-årskontroll. 10 kilon är nu passerade (10 290 g) och han har hunnit bli 75.5 cm lång, vår lilla kille... Jag kan fortfarande inte få in i min skalle att han blivit ett år... :) Kommer tiden fortsätta att gå så här ruggigt fort nu framöver?

Fredag imorrn. Då är det vår tur att gratta Moltas flickvän Ellie som fyller ett år! :)

4 kommentarer:

  1. Måste nog tyvärr berätta att åren bara går fortare och fortare...
    Ha en fin fredag imorgon!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Den kalendern hade gärna fått hänga här hemma. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin kalender det där! Vi kommer få in den i webshopen inom kort så beställ den gärna där:)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Svart och vit evighetskalender... precis som jag vill ha :-) Även om det är en annorlunda modell mot vad jag hade tänkt mig, så var den riktigt riktigt fräck! Jag är så glad för min "lilla vita" så länge :-) Ha en go fredag!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica