söndag 20 januari 2013

1-årskalas

1-åring med favvomjukisdjuren i varsin hand; Kaninen och Baba.
 
Idag har vi haft 1-årskalas för vår Moltas. En jättemysig dag med familj och vänner. Och tänk att alla hans favorittjejer var här, på en och samma gång; kusinerna Minou, Saga och Kajsa, och flickvännen Ellie! :) 

Minou hjälper till med paketöppning.

Saga och Kajsa är redo att hugga in på fikat.

Moltas och flickvännen Ellie mumsar rån.
 
Moltas fick en massa fina presenter och var på toppenhumör hela dagen. Det var så kul med kalas att han till och med hoppade över sin eftermiddagslur, vilket är ytterst ovanligt för honom. Men jag förstår honom.... Man kan ju inte sussa när alla ens favoriter är samlade..! :)






Eftersom mannen min fyllde år i förra veckan och jag imorgon, så firades även han och jag idag. Smidigt att slå ihop det sådär när vi alla tre fyller så nära inpå varandra... Även mannen och jag fick finfina presenter, bland annat en egengjord av min händiga mamma... redovisas här en annan dag! :)

Tack alla inblandade för fina gåvor och för en mysig dag!

Imorgon måndag igen... endast två veckor kvar på min mammaledighet... gaaaah! Men nu: nanna kuden. Nattinatt!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS till 1-åringen! Så mysigt kalas!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stooort grattis till ettårsdagen!! Vilket härligt kalas ni har haft! Så jobbigt när ledigheten krymper! Men... man kommer snart in i jobbet och det är ju kul med jobb på sitt sätt :-) Det blir säkert bra! Ha en go start på en av dina lediga veckor!

    SvaraRadera
  3. Tack igen för en supermysig eftermiddag med er och er fina familj! Ellie var helt slut efter kalaset! ❤️
    Kramar i lass

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1-åringen!! Att fira den första födelsedagen är lite extra speciellt och kul! :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica