torsdag 1 november 2012

Vinn en barnmössa från bjornerdesign.se

Jag tävlar om en mössa från bjornerdesign.se Hannas blogg. Gör det du också! :)


Eftersom min blogg heter som den gör, valde jag att ha svartvita mössor i kollaget ovan. :) Det finns dock en uppsjö av härligt färgglada mönster att välja mellan! Vad sägs t ex om Dalahästar..? Om jag vinner skulle jag välja den med fordon på... tror att den skulle göra sig finfint på Moltas huvud! 
Klicka vidare till Hannas blogg för att vara med och tävla.

Idag var Moltas och jag och lunchade och fikade hos just denna Hanna och hennes barn Vilmer och Noria. Även Bästis-Sussie och hennes söner Melvin och Noel var där. Mycket trevligt och gott! Hanna bjuder alltid på goda saker... Hon är en sån som slänger ihop både nyttiga och mindre nyttiga bullar, kakor och Gud vet vad, helt utan recept! Imponerande tycker jag. På hennes blogg hittar man många av hennes trevliga recept. Bland annat det på hennes chokladbollar med jordnötssmör, goji, mullbär och cacao nibs, som det bjöds på idag.


Hoppas att ni också har haft en trevlig torsdag!




2 kommentarer:

  1. Får stå över tävlingen...tror inte att mina "gamla" barn vill ha en sådan
    fin mössa:))))

    Det där var en annorlunda variant av chokladboll - nyttig dessutom -
    det är alltid bra!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Söta mössor med grafisk stil! Jättefina! Verkar som en god och nyttig variant på chokladboll!
    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica