måndag 19 november 2012

Teknikstrul...

Någonting har alltså hänt med min blogglayout. Plötsligt har allt som tidigare stod i högermarginalen hoppat ner till längst ner på "inläggsfältet"... :( har ingen aning om vad som hänt eftersom jag inte har varit och ändrat i inställningarna! Under Malldesignern, Layout är rätt layout vald, så jag vet inte vad jag ska göra... Någon som kan tipsa om hur jag ska göra??? Jag får sätta mig och kika på detta ikväll igen, hinner inte nu... Men som sagt, jag tar mer än gärna emot tips!!!

Tills detta är fixat får ni helt enkelt stå ut med att det ser tomt ut till höger... Och om ni vill läsa något av det som brukar finnas där får ni scrolla ner...

På återseende....

3 kommentarer:

  1. Nämen, oj va konstigt, allt i högerspalten syns när man trycker på kommentera! Hoppas att det löser sig för dig!

    Nu kan du tävla hos mig:)

    Hoppas att du och Moltas får en fin dag!

    kram Emma

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbigt när sånt krånglar! Jag som inte alls är någon van "datormänniska" skulle få panik... ;)
    Hoppas det rättar till sig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Har också haft teknikstrul just nu, min bild på min blogg blir för stor trots att jag väljer att jag vill ha det formatet som jag brukar ha när de blir perfekta i storleken :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica