fredag 16 november 2012

IKEA-fynd

Jag har länge tänkt köpa ett gäng av IKEAs bordstabletter SOARE', men det har inte prioriterats. Och lika bra var väl det! Häromdagen damp IKEAs Familymagasin ner i brevlådan, med bland annat en annons om att de kör kampanjpris på SOARE' nu under två veckor! 19:-/st om man är Familymedlem! Och det är jag ju givetvis... ;) Det kallar jag fynd! :) Så Moltas och jag kvistade förbi där igår och köpte åtta stycken. Love them!


Som alltid när jag är på IKEA, tar jag en sväng på deras fyndhörna. Mannen och jag har flera gånger fyndat saker där, sånt som vi faktiskt varit ute efter. En frys, ett sideboard, kontorsförvaringsskåp, krukor, en matta, lampor... Denna gången stötte jag på något som jag inte direkt var ute efter, men som fick följa med oss hem ändå... :)

Underbart mjuk och kramgo elefant för 29:-.

Nu blir det chokladmousse här... Mums! :) Hoppas ni har en trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd! Vad roligt!
    Jag går också alltid genom fyndavdelningen. Mitt bästa fynd är nog dagbädden Hemnes, som jag var ute efter och fyndade med 30% rabatt, eller nåt sånt ;)
    Trevlig helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Bra fynd du funnit, det är alltid kul:)

    Ha en skön lördagskväll//Åsa

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica