måndag 24 september 2012

Wallstuff

Igår upptäckte jag en (för mig ny) hemsida med fantastiskt trevliga posters - Wallstuff. Tycker de har en sån härlig beskrivning av sitt företag; "Wallstuff är ett svenskt företag med ett uppdrag - att få dina väggar att se fantastiska ut." Enligt mig har de lyckats med sitt uppdrag! :)

Älskar denna. Så enkel, men ändå så effektfull.


Och den här är inte heller dum...


...inte denna heller!


Den här trevliga washitejpsskapelsen kan ses i den lägenhet som jag visade bilder från förra måndagen, den som Alvhem Mäkleri & Interiör har till försäljning. Jag tycker att tjejen som stylat lyan, Sarah Widman, är riktigt, riktigt duktig! Kika på hennes blogg vettja! :)


Bilderna är lånade från Wallstuffs hemsida.

Trevlig måndag på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica