tisdag 4 september 2012

Stad & land

Apropå Londonpostern som jag skrev om tidigare... Jag gillar detaljer med "stad & land"-tema och det finns några såna pinaler i vårt hem;

I vardagsrummet förvarar vi fjärrkontrollerna i denna låda från Chilli...


...pluggar geografi med hjälp av den lite annorlunda världskartan från Carlsson Interior.se...


...och myser bland olika kuddar, varav två är med stadtexter.



I vårt sovrum förgyller denna stadtapet från Cole & Son en av väggarna.



I "vita rummet" finns två svartvita stadkuddar...


...samt en svart världskartelampa och ett svart ljusställ (som egentligen är ett servettställ tror jag).


Här inne tror jag London-postern skulle passa rackarns bra..! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica