söndag 23 september 2012

Myrra

Idag, efter en fika hos några vänner på stan, hann mannen, Moltas och jag med ett besök på Myrra. De finns ju numera på plan 3 i Rådhuset. Sååå läckra lokaler! Och oj, va mycket fint de har i butiken nu! Snacka om att det kliade i mina fingrar... Vill handla ljuskoppar, ljusstakar, korgar, krukor med mera, med mera där! Nu när jag satt på mig "industriglasögonen" hittar jag ju såklart mer än någonsin där...

Lite inspiration därifrån. Varsågoda att njuta! :)












Hoppas ni haft en bra helg. Nu ser vi fram emot en ny, orörd vecka!

1 kommentar:

  1. Myrra har så mycket fint & deras nya lokaler är fantastiska!

    Hoppas att ni får en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica