fredag 14 september 2012

Marimekko Moments

Har beslutsångest... av i-landskaraktär. Vi har köpt en stor tygtavla (ca 2.40 m hög) av våra vänner Jenny och Tommy; Marimekkos tyg Moments. Gillar verkligen det motivet. "Grafiskt tryck som visar människor och fordon i rörelse i den aldrig sovande staden."



Tanken är att vi ska ha den på väggen i trappan (står på golvet där just nu). Jag tror absolut att den skulle göra sig väldigt bra där. Min fundering nu är dock om jag hellre skulle vilja ha något annat där. T ex ett kollage av foton, tavlor mm... Hmmm... Men jag tror det blir Marimekkon ändå... eller? 

Snacka om att man har det bra när "problemen" är av den här kalibern!

2 kommentarer:

  1. Så roligt det är att kolla i din blogg. Älskar bilderna för ni har ju så snyggt hemma. Är helt inspirerad och ska till att göra om hemma. Vi ska väl fixa ändå men man har tappat lusten lite men när man ser dina bilder så man vill man ta upp fixandet igen.
    Tavlan är ju supersnygg och skulle göra sig fint i trappen. Men ett fotokollage har ju sin charm. Men ni har ju foton på andra ställen så varför inte låta tavlan pryda trappen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tjejen, verkligen kul att höra!!!
    Ja, visst är tavlan ursnygg! Tror att det får bli den som åker upp där i trappen... :) Tack för din respons!
    Kram tillbaka

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica