onsdag 19 september 2012

Industri-inspiration

Delar med mig av lite industri-inspiration, nu när jag tänker plocka in en del såna detaljer i vårt hem. Finns ju sååå mycket fint! Några plåtskyltar, stora bokstäver, krukor och en tavla står högst upp på önskelistan just nu... :)

Bild från Granit
Bild från Sara den underbara
Bild från Reforma Sthlm
Bild från Reforma Sthlm
Bild från Reforma Sthlm

Bild från LuckyMummy på Styleroom

Bild från Sköna hem
Bild från Sköna hem
Bild från Reforma Sthlm

Bild från Granit

1 kommentar:

  1. Fin inspiration! Ja tradera är bra, när man hittar nästan oanvända kläder till bra pris:) Jag lägger till dig i min blogglista så att jag ser när du uppdaterar:)

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar! Tack och välkommen tillbaka!
Hälsningar Jessica